2017-2018 Eğitim-Öğretim Döneminde Farabi Değişim Programı İle Diğer Üniversitelere Gitmek İsteyen Öğrencilerinin Dikkatine !!!


               Başvuruları, Gitmek istedikleri Üniversiteler tarafından kabul edilen öğrenciler, Aşağıdaki belgeleri Bilgisayar ortamında doldurup,  çıktılarını alarak gerekli imza kısımlarını tamamlattırdık' tan sonra en geç 9 Mayıs 2016 Salı günü  Mesai bitimine kadar, Üniversitemiz Farabi Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmelidirler.  Zamanında belge teslimi yapmayan öğrenciler  'Feragat' etmiş sayılacaklardır.

      

İstenilen Belgeler:

1)- Öğrenci Başvuru Formu ( 2 Adet )

2)- Öğrenci Bilgi Formu ( 2 Adet )

Bölüm Alan Koduna erişmek için tıklayınız 

Kurum koduna erişmek için tıklayınız 

 

3)- Öğrenim Protokolü : Güz Dönemi ( 3 Adet ), Bahar Dönemi ( 3 Adet )  toplam 6 adet doldurulacaktır.  ( Öğrenim Protokolünü, Farabi Bölüm Koordinatörleri ile birlikte her 2 Üniversitede bulunan ders içeriklerini karşılaştırarak dersin kodu ve dersin isminin aynı satırda olacak şekilde hatasız olarak doldurulması gerekmektedir. Farabi bölüm koordinatörleri Fakülte/Yüksekokullarca belirtilmemiş ise ilgili bölüm başkanı ile birlikte hazırlanmalıdır. Bölüm Koordinatörleri listesi web sayfamızda başvuru tarihlerinde yayınlacaktır. .

 

* Öğrenim protokolünde, ders kısmı ve imza kısmı aynı sayfada olacak şekilde hazırlanmalıdır. Seçilen ders ve imza kısmının aynı sayfada olması için gerekirse yazı boyutu küçültülebilir.

 

** Üniversitemizde gidilecek yılda Güz döneminde verilen ders gidilecek Üniversitede Bahar döneminde veriliyorsa veya tam tersi bir durum mevcut ise protokol Güz+Bahar Dönemi ( yıllık ) olarak hazırlanmalıdır.

 

*** Protokol hazırlanırken en sorunsuz şekilde hazırlanmalı. Protokol’ de yazılacak dersler ya ders kredilerine göre veya ders akts' lerine bakılarak hazırlanmalı. Gidilecek Üniversitede alınacak toplam ders kredisi veya akts' si Üniversitemizdeki toplam ders kredisi veya akts' sinden az olamaz. Ya eşit olmalı yada daha fazla olmalı. Her bir ders için ders kredisi veya akts' si eşit olmak zorunda değildir.

 

4)- Öğrenci Beyannamesi ( 1 Adet )

5)- Öğrenci Yükümlülük Sözleşmesi ( 1 Adet ) (Ziraat Bankasında hesabı olmayanlar yeni hesap açtırmalı, Hesabı olanlarda Banka hesapları ile ilgili bilgileri sayfanın son kısmındaki yerlere yazmalıdır. Özellikle IBAN numarasına dikkat edilmelidir. )

6)- Banka ıban, hesap numarasını gösteren dekont veya öğrenci kimlik kartı fotokopisi( Arkalı-Önlü) - ( 1 Adet ) ( Öğrenci kimlik kartında TR ile başlayıp 24 rakam ile devam eden kısmın anlaşılabilir şekilde gözükmesi gerekmekte )

7)- Çalışma ve bildirim Dilekçesi ( 1 Adet )

8)- SGK Aylık Prim ve Hizmet Belgesi (Kamu ve özel teşebbüste çalışmadığını gösteren belge) - ( 1 Adet  ) ( Bu belge Sosyal Güvenlik Kurumundan ( SGK) ‘ dan alınacaktır.)

 

*** SGK Aylık Prim ve Hizmet Belgesi haricindeki diğer bütün belgeleri altı çizili kısımları tıklayarak 'microsoft word' dosyası olarak açıp bilgisayar ortamında doldurduktan ve gerekli imzalama işlemlerini yaptıktan sonra Farabi Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmelisiniz.



SIKÇA SORULAN SORULARA ULAŞMAK İÇİN ALTTAKİ 2 LİNKİ TIKLAYINIZ.

Önemli Bilgiler 1

Önemli Bilgiler 2


Örnek olarak doldurulmuş form Örnekleri:

Öğrenim Protokolü:

Örnek 1 ( Her 2 Üniversitede de dersler aynı dönemde ise ve herhangi bir sıkıntı yok ise Protokoller Güz dönemi ayrı Bahar dönemi ayrı olacak şekilde her dönem için 3 ‘ er adet hazırlanmalı. )

 

Örnek 2 ( Üniversitemizde tek dönemde olan ders diğer Üniversitede 2 dönem’ e ayrılmış ise veya tam tersi durumun olması halinde, Üniversitemizde Güz döneminde olan ders gidilecek Üniversitede Bahar döneminde olması veya Üniversitemizde Bahar döneminde olan ders gidilecek Üniversitede Güz döneminde bulunması durumunda ise Güz+Bahar Dönemi ( Yıllık ) Protokol 3 nüsha olarak hazırlanmalı. )

 

Öğrenci Başvuru Formu: Örnek 1 ( Başvuru formunda öğrenci hem kendi bilgilerini hemde her 2 Üniversite Kurum Koordinatörleri ve Bölüm Koordinatörleri bilgilerini yazmalı gerekli kısımları imzalatmalıdır. )

 

 ** Örnek Formları bakmak için ( Örnek 1 ve Örnek 2 kısmının üzerine tıklayınız. Belgelerin açılması için bilgisayarda PDF formatlı program yani Adobe Reader vb. programlardan birinin yüklü olması gerekmektedir. )

 

 

NOT:  Burs verilecek öğrenci sayısı, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından Koordinatörlüğümüze bildirildiği taktirde gerekli duyuru Farabi Kurum Koordinatörlüğü web sayfamızın duyurular kısmında yayınlayacaktır.

 

Not: Ailevi nedenler vb. durumlarda Feragat etmek isteyen Öğrenciler alt kısımda bulunan Feragat dilekçesini 9 Mayıs 2016 tarihi Mesai bitimine kadar Farabi Kurum Koordinatörlüğümüze teslim etmek zorundadırlar. Feragat eden yanlız feragat dilekçesi vermeyen öğrenciler Farabi Değişim Programı Öğrencisi olarak Siirt Üniversitesi Öğrenci Otomasyonunda gözükeceklerinden dolayı Ders kaydı yapamayacaklardır. 

  

   * Feragat Dilekçesi

 

Gerekli ilan ve duyurular Üniversitemiz Farabi Kurum Koordinatörlüğü web sayfasında yayınlanacaktır. Öğrenciler bu ilan ve duyuruları takip etmekle ve istenen evrakları zamanında teslim etmekle yükümlüdür.

 

TAYFUR POLAT (0484) 212-1111 / 3495
Farabi
24 Nisan 2017