Başvuruları, Gitmek
istedikleri Üniversiteler tarafından kabul edilen öğrenciler, Aşağıdaki
belgeleri Bilgisayar ortamında doldurup, çıktılarını alarak
gerekli imza kısımlarını tamamlattırdık' tan sonra en geç 9 Mayıs 2016 Salı günü Mesai bitimine
kadar, Üniversitemiz Farabi Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmelidirler.
Zamanında belge teslimi yapmayan öğrenciler 'Feragat' etmiş
sayılacaklardır.
İstenilen Belgeler:
1)- Öğrenci Başvuru Formu ( 2 Adet )
2)- Öğrenci
Bilgi Formu ( 2 Adet )
Bölüm Alan Koduna erişmek için tıklayınız
Kurum koduna erişmek için tıklayınız
3)- Öğrenim Protokolü : Güz
Dönemi ( 3 Adet ), Bahar Dönemi ( 3 Adet )
toplam 6 adet doldurulacaktır. ( Öğrenim Protokolünü, Farabi Bölüm Koordinatörleri ile birlikte her 2
Üniversitede bulunan ders içeriklerini karşılaştırarak dersin kodu ve dersin
isminin aynı satırda olacak şekilde hatasız olarak doldurulması gerekmektedir.
Farabi bölüm koordinatörleri Fakülte/Yüksekokullarca belirtilmemiş ise ilgili
bölüm başkanı ile birlikte hazırlanmalıdır. Bölüm Koordinatörleri listesi web
sayfamızda başvuru tarihlerinde yayınlacaktır. .
* Öğrenim protokolünde, ders kısmı ve imza kısmı aynı sayfada
olacak şekilde hazırlanmalıdır. Seçilen ders ve imza kısmının aynı sayfada
olması için gerekirse yazı boyutu küçültülebilir.
** Üniversitemizde gidilecek yılda Güz döneminde verilen
ders gidilecek Üniversitede Bahar döneminde veriliyorsa veya tam tersi bir
durum mevcut ise protokol Güz+Bahar Dönemi ( yıllık ) olarak hazırlanmalıdır.
*** Protokol hazırlanırken en sorunsuz şekilde hazırlanmalı.
Protokol’ de yazılacak dersler ya ders kredilerine göre veya ders akts' lerine
bakılarak hazırlanmalı. Gidilecek Üniversitede alınacak toplam ders kredisi
veya akts' si Üniversitemizdeki toplam ders kredisi veya akts' sinden az
olamaz. Ya eşit olmalı yada daha fazla olmalı. Her bir ders için ders kredisi
veya akts' si eşit olmak zorunda değildir.
4)- Öğrenci Beyannamesi ( 1 Adet )
5)- Öğrenci Yükümlülük Sözleşmesi ( 1 Adet
) (Ziraat Bankasında hesabı olmayanlar yeni hesap açtırmalı, Hesabı
olanlarda Banka hesapları ile ilgili bilgileri sayfanın son kısmındaki yerlere yazmalıdır.
Özellikle IBAN numarasına dikkat edilmelidir. )
6)- Banka ıban, hesap numarasını gösteren dekont veya öğrenci kimlik kartı
fotokopisi( Arkalı-Önlü) - ( 1 Adet ) ( Öğrenci kimlik kartında TR ile
başlayıp 24 rakam ile devam eden kısmın anlaşılabilir şekilde gözükmesi
gerekmekte )
7)- Çalışma ve bildirim Dilekçesi ( 1 Adet )
8)- SGK
Aylık Prim ve Hizmet Belgesi (Kamu ve özel teşebbüste
çalışmadığını gösteren belge) - ( 1 Adet ) ( Bu belge Sosyal Güvenlik Kurumundan ( SGK) ‘ dan alınacaktır.)
*** * SGK Aylık Prim ve Hizmet Belgesi haricindeki diğer bütün belgeleri altı çizili kısımları tıklayarak 'microsoft word' dosyası olarak açıp bilgisayar ortamında doldurduktan ve gerekli imzalama işlemlerini yaptıktan sonra Farabi Kurum Koordinatörlüğüne teslim etmelisiniz.
SIKÇA SORULAN SORULARA ULAŞMAK İÇİN ALTTAKİ 2 LİNKİ TIKLAYINIZ.
Önemli Bilgiler 1
Önemli Bilgiler 2
Örnek olarak doldurulmuş form Örnekleri:
Öğrenim Protokolü:
Örnek 1 ( Her 2 Üniversitede de dersler aynı dönemde ise ve
herhangi bir sıkıntı yok ise Protokoller Güz dönemi ayrı Bahar dönemi ayrı
olacak şekilde her dönem için 3 ‘ er adet hazırlanmalı. )
Örnek 2 ( Üniversitemizde tek dönemde olan ders diğer
Üniversitede 2 dönem’ e ayrılmış ise veya tam tersi durumun olması halinde,
Üniversitemizde Güz döneminde olan ders gidilecek Üniversitede Bahar döneminde
olması veya Üniversitemizde Bahar döneminde olan ders gidilecek Üniversitede
Güz döneminde bulunması durumunda ise Güz+Bahar Dönemi ( Yıllık ) Protokol 3
nüsha olarak hazırlanmalı. )
Öğrenci Başvuru Formu: Örnek 1 ( Başvuru formunda öğrenci hem kendi bilgilerini hemde her
2 Üniversite Kurum Koordinatörleri ve Bölüm Koordinatörleri bilgilerini yazmalı
gerekli kısımları imzalatmalıdır. )
**
Örnek Formları bakmak için ( Örnek 1 ve Örnek 2 kısmının üzerine
tıklayınız. Belgelerin açılması için bilgisayarda PDF formatlı program yani
Adobe Reader vb. programlardan birinin yüklü olması gerekmektedir. )
NOT: Burs verilecek
öğrenci sayısı, Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığı tarafından Koordinatörlüğümüze bildirildiği taktirde gerekli duyuru Farabi Kurum Koordinatörlüğü web sayfamızın duyurular kısmında yayınlayacaktır.
Not: Ailevi nedenler vb.
durumlarda Feragat etmek isteyen Öğrenciler alt kısımda bulunan Feragat
dilekçesini 9 Mayıs 2016 tarihi Mesai bitimine kadar Farabi
Kurum Koordinatörlüğümüze teslim etmek zorundadırlar. Feragat eden yanlız feragat dilekçesi vermeyen öğrenciler Farabi Değişim Programı Öğrencisi olarak Siirt Üniversitesi Öğrenci Otomasyonunda gözükeceklerinden dolayı Ders kaydı yapamayacaklardır.
* Feragat Dilekçesi
Gerekli
ilan ve duyurular Üniversitemiz Farabi Kurum Koordinatörlüğü web sayfasında
yayınlanacaktır. Öğrenciler bu ilan ve duyuruları takip etmekle ve istenen
evrakları zamanında teslim etmekle yükümlüdür.